Veiklos administravimo skyriaus patarėjas

Veiklos administravimo skyriaus patarėjo pareigas einanti valstybės tarnautoja vykdo šias funkcijas:

  1. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
  2. rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais;
  3. apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą;
  4. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą;
  5. apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
  6. dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus;
  7. koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą;
  8. koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą;
  9. organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą;
  10. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais;
  11. rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą;
  12. tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
  13. vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą;
  14. apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
  15. koordinuoja bylų apskaitą;
  16. koordinuoja dokumentų administravimą;
  17. koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą;
  18. organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą;
  19. organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą;
  20. prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą;
  21. rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą;
  22. rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais;
  23. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

2023 metų užduotys šias pareigas einančiai valstybės tarnautojai:

  1. organizuoti Tarnybos prisijungimą prie centralizuotai teikiamų dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos (DBSIS);
  2. koordinuoti 2024-2026 m. strateginio veiklos plano projekto parengimą pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės numatytus terminus. Koordinuoti 2024-2026 m. strateginio veiklos plano parengimą ir patvirtinimą iki 2023 m. gruodžio 31 d.;
  3. organizuoti Tarnybos darbuotojų kompetencijų kėlimą.